Успішність будь-якої компанії формує її колектив. Тому важливо приділяти увагу кожному співробітнику, залишаючи в штаті тільки сумлінних, цілеспрямованих, чесних і орієнтованих на успіх фахівців. Домогтися особливих успіхів в цьому питанні дозволяє скринінг персоналу (Київ) на поліграфі. Кваліфіковані фахівці і вивірені методики агентства «Момент істини» дозволять вивести ваш колектив на «чисту воду», залишивши поруч тільки однодумців.

Базовий опитувальник для перевірки персоналу

Агентство підходить до реалізації перевірки співробітників тієї чи іншої компанії індивідуально. Як правило, перелік питань для тесту на поліграфі відповідають на наступні питання:

  1. Правдивість анкетних даних.
  2. Причини звільнення з минулих місць роботи.
  3. Справжність інформації, зазначеної в офіційних документах.
  4. Справжні причини працевлаштування в компанію.
  5. Наявність зв’язків з конкурентами.
  6. Наявність наркотичної залежності та інших шкідливих звичок.
  7. Наявність кримінального минулого, судимості.
  8. Наявність джерел додаткового доходу.

Залежно від вимог замовника, питання і їх тематика можуть різнитися. Це дозволить отримати саме ту інформацію, яка буде корисна для роботодавця.

Спектр застосування скринінгу персоналу

Практика показує, що перевірити персонал на поліграфі (Київ) актуально на будь-якому етапі співпраці. Зокрема:

  1. У профілактичних цілях. Чим більше співробітник працює в компанії, тим більше знає про неї, і тим більше шкоди може завдати. Періодичні перевірки будуть дисциплінувати персонал, і залишать поруч з керівництвом тільки найвідданіших і професійних фахівців.
  2. З метою розслідування. Якщо в компанії має місце факт розкрадання, псування майна, передачі даних конкурентам, постійні чвари або інші проблеми, перевірка на детекторі брехні дозволить швидко знайти винуватця.
  3. Скринінг «Підбір персоналу» (Київ) – прекрасна можливість взяти талановитого і чесного співробітника, який увіллється в штат і виправдає очікування боса.

Агентство «Момент істини» дозволить кожному роботодавцю відокремити «зерна від плевел» і швидко вирішити поставлене клієнтом завдання.