Тест на поліграфі набирає все більше популярності серед роботодавців, приватних осіб, і не тільки. Адже це ефективно, безпечно і достовірно. Якщо вас цікавить послуга «детектор брехні» (в Києві), ціна на яку не буде необґрунтовано завищена, то ви знаходитеся на правильному ресурсі.

Коли потрібен поліграф

Аналіз, за ​​допомогою детектора брехні дуже затребуваний на сьогоднішній день. Його перестали застосовувати тільки в кримінальних справах або корпоративних розслідуваннях.

Агентство «Момент Істини» проведе:

  • Скринінг домашнього персоналу.
  • Контроль співробітників компанії.
  • Опитування при влаштуванні на роботу.
  • Розслідування особистого характеру.
  • Визначення платоспроможності.
  • Аналіз за запитом адвоката.

Перш ніж почати, наш поліграфолог (фахівець, який працює з детектором брехні) слід чотирма основними етапами, без яких робота не буде якісної:

  1. Збір необхідних даних про людину, яка буде проходити обстеження.
  2. Ознайомлення перевіряється індивіда зі списком питань.
  3. Сам тест.
  4. Розшифровує показники пристрою.

Існує три види питань, які повинні здаватися в суворій послідовності, інакше скринінг буде безглуздим. Перший – спільні (настройка і калібрування приладу). Другий – основні (спостереження за реакцією організму на незручні питання). Третій – істотні (для відповіді на питання, що цікавлять замовника питання).

Іноді після опитування, учасник може дізнатися про результати, але це необов’язковий пункт, він залежить від особливостей дослідження.

На поліграф (Київ) вартість виправдана, так як у нас працюють найкращі фахівці, які знають свою справу, тому ризик отримати неправдиві відомості мінімальний.

Детектор брехні – вартість (Київ)

Багато переживають, що перевірка на поліграфі – незаконна. Насправді, її проходження добровільне, тому обов’язково повинні виконуватися наступні умови: наявність письмової угоди, відсутність заборонених питань (про сексуальну орієнтацію, політичних поглядів, релігії), ознайомлення з протипоказаннями.

Ціна на послугу варіюється, в залежності від різних факторів (вид, місце проведення, кількість учасників, час процедури). Всі питання перед процедурою обговорюються з замовником індивідуально.